کد خبر: ۸۰۴۲۰۶
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۹

سردار کوثری: توطئه اوین برای قتل یک فرد شناخته‌شده بود/  مسئولان تصمیم جدیدی خواهند گرفت

نماینده تهران گفت: در توطئه زندان اوین می‌خواستند یک فرد شناخته‌شده را به دست زندانیان به قتل برسانند و آن را به گردن نظام بیندازند. پیشتر کریمی قدوسی، نماینده مجلس گفته بود که می خواستند مهدی هاشمی را در اوین به قتل برسانند اما این ادعا رد شده بود و گفته شد که مهدی هاشمی در زمان آتش سوزی مرگبار اوین در مرخصی بود.
سردار کوثری: توطئه اوین برای قتل یک فرد شناخته‌شده بود/  مسئولان تصمیم جدیدی خواهند گرفت
آفتاب‌‌نیوز :

محمد اسماعیل کوثری، نماینده تهران، در برنامه جهان آرا، در مورد اتفاقی که برای زندان اوین افتاد  گفت: شب حادثه نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و نماینده شیزار آقای عزیری شبانه به اوین رفتند و گزارشی آوردند که ابعاد حادثه را مشخص می‌کرد.

وی ادامه داد: در توطئه زندان اوین می‌خواستند یک فرد شناخته‌شده را به دست زندانیان به قتل برسانند و آن را به گردن نظام بیندازند، ولی با تدبیری که از قبل اندیشیده شد، این نقشه خنثی شد. نیرو‌های امنیتی به سرعت رسیدند و بر محوطه اوین تسلط یافتند و دشمن را ناامید کردند.با لطف خداوند و تدبیر نیروها، نیرو‌های امنیتی به سرعت رسیدند و بر محوطه اوین تسلط یافتند و دشمن را ناامید کردند.

 قطعا مسئولان تصمیم جدیدی خواهند گرفت؛ خواهید دید که مثل روز‌های گذشته نخواهد بود

کوثری گفت: شاید اغتشاشگران بتوانند مثل دیروز، اصناف را بترسانند، ولی هیچ وقت نمی‌توانند گروه زیادی را با خود همراه کنند. تعداد اغتشاشات و اغتشاشگران زیاد نیست، ولی پراکندگی آن‌ها بیشتر از سال ۸۸ است.

کوثری در ادامه افزود: جنایتی که در شیراز صورت گرفت، معترضان را به این نتیجه می‌رساند که کشور‌های خارجی، دوستدار و حامی واقعی آن‌ها نیستند، زیرا حالا که جنگ ترکیبی‌شان جواب نداده، رو به تروریسم آورده‌اند تا در کشور رعب و وحشت ایجاد کنند. قطعا مسئولان تصمیم جدیدی بر همین اساس خواهند گرفت و خواهید دید که مثل روز‌های گذشته نخواهد بود. تاکنون اینگونه بود که نظام می‌خواست مردم متوجه شوند شعار‌هایی که داده می‌شود دروغ است و اغتشاشگران دنبال مسائل دیگری هستند و مسائلی مانند حجاب و آزادی، فقط پوشش است.

نماینده تهران در مجلس گفت: جنایتی که در حرم شاهچراغ (ع) انجام شد، قطعا بدون پشتوانه نبوده و از سوی کشور‌هایی که در موضوعات ۴۰ روز اخیر پشتوانه بوده‌اند، مورد حمایت مالی و سیاسی قرار گرفته است. باید با کشور‌هایی که صریحا این حمایت‌ها را انجام می‌دهند برخورد جدی شود. در مجلس پیگیر ماجرا خواهیم بود تا دستگاه‌های مسئول، اقدامات لازم را در دستور کار قرار دهند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین